Drömmer mig bort..

Åter igen inatt så drömde jag mig bort och hamnade med Bg-folket. Jag tror mitt undermedvetna spelar mig ett spratt. Visst vill jag väl tillbaka dit även om jag är lite rädd för de, det känns som det skulle vara så mycket lättare.

Jag hade fått något att göra, jag hade träffat folk, jag hade kommit på fötter, jag hade fått pengar (inte mycke med lite), jag hade fått mer erfarenhet i livet, jag hade fått lite starkare papper. Jag hade kommit ifrån de negativa här hemma, dom alla besvikelsetankarna i mitt huvud.

Visst vill jag väl iväg, men så enkelt är det inte );


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0