Godkväll.

Har ont i magen );

Tagit en snabbdusch, ska snart fixa med att torka håret o grejer sen ska jag åter inta sängen som är min bästavän idag. Har minsann mest hållt mig där hela dagen och det har fungerat utmärkt kan jag be o få tala om (; även om sista filmen jag såg var rätt rutten så har jag ändå njutit av dagen på lataste sättet möjligt.

Enbart hjärnan har jobbat idag, med att hänga med i filmerna OCH lösa suduko. Jo jag älskar suduko och jag är ganska så bra på det också. Gillar hjärngymnastik, hålla igång sina hjärnceller och kanske utveckla dom till superceller (; mohaha. Okej kanske inte men nått..

Skorna som jag ville ha från tradera blev inte mina, men det gör ingenting för jag har vunnit en kjol som måste betalas den också så får nog hejda mig lite nu med att buda haha. Jag har ju trots allt långtids-semester o då är man inte speciellt rik ); wööp wööp..

Är en aning trött nu, så jag känner på mig att jag kommer ha ett jävla sjå att somna inatt. BAH, bara för jag ska upp tidigt ...

Aja godkväll (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0