Godmiddag!

Då var det snart dags att gå iväg och göra nytta igen. Ska vara iväg hos familjen A vid tolv tiden och några timmar framåt.

Är en aning trött fortfarande kan jag med ärligheten säga, vet inte riktigt när jag somnade inatt men jag vaknade ju vid sju imorse av ett himla liv utanför dörren. Sen kunde jag knappt somna om igen och sen var det självklart dags att gå upp .. Bwöh..

Aja, bara denna dagen också sen är jag fri till slappe resten, imorgon fyller min nästyngsta syster år, hon blir 15 så man kan väl lugnt säga att tiden bara springer iväg...

Men nu måste jag göra mig iordning o grejer, hörs när jag kommer hem igen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0