Guida mig i Hässlehåla.

Så jag skulle vara snäll mot mami och hämta syrran i Hässleholm när hon slutade skolan fick beskrivning om var jag skulle köra av så jag slapp köra inne i Hässleholm då jag aldrig hittat om jag kört där igenom. Kör av på "motorvägen" som leder ut någonstans typ kristianstad och grejer så kör jag av på nästa avfart då jag tänkte jag inte visste vad som kom längre fram.

Jag leta efter mc donalds men kunde inte se och så kommer jag till en rondell. Helvete, nu hamnar jag i city iallafall ); Blev ledsen men var bara att köra i alla stopljusen, rondeller och allt va jag nu kunde hitta sen körde jag av vid maxi och stod där och väntade på syrran. Ringde mami och beklagade mig men tyckte inte synd om mig.

Sen körde jag ut mot donken och påvägen där och körde mot Perstorp igen. Inom Netto där jag köpte chips & dipp till ikväll. Tänkte mysa ner mig i soffan mellan skördgångarna på FV då jag inte har något bättre för mig. Eller för fattig för att festa två dagar i rad. Annars hade jag lätt velat följa med ikväll också .. Men men så är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0