Idag blir det rörelse..

Nog för att jag är trött och slö nu men ikväll är det fotbollsträning. Känns väldigt skönt att skulla röra på sig igen. Hoppas dock det kommer fler på träningen idag. Haha, förra blev vi ju bara tre på :O Herregud! Aja, vi hade ganska kul ändå (;

Det bästa med fotbollen förutom det roliga och så är att man rör på sig utan att egentligen tänka så mycket på det. Man har en rolig motion, så det är inte alls samma sak som att springa några km i skogen själv även om vi springer minst lika långt. Nej jag tycker det är roligt och jag är glad att jag blev frågad (:

Takida - Reason to cry strömmar fortfarande ur högtalarna (; ALL I WANT, ALL I NEEEEEEED! lalal.
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0