Måååntack.

Ja snart är även denna dagen förbi och då återstår det inte många tills det är helg igen (; wihoo..

Barnpassningen gick hur bra som helst. Dom hade precis ätit kvällsmat när jag kom dit och minstingen åkte i säng direkt, sen kollade vi på tvn och nästminsta somnade i soffan så jag bar uppe henne i sin säng lite senare. Sen var det dags för dom två älsta att lägga sig aswell. Bostade tänderna och lyssnade på läsläxan sen kollade jag lite på tv.

Sandra ringde så vi hade ett litet snabbsamtal sen la vi på och strax efter det kom mamman i familjen hem och vi pratade lite och sen gick jag hem, eller snarare sprang. I dont like the dark that much (; hehe..

Och sen jag kom hem har inte mycket hänt, lyssnat på musik, kladdat i min kalender (snart köpa ny wihooo), skördat och renoverat min farm och snackat med mami&papi om lördagen. Planeras planeras (:

Godkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0