Måndag.

Låg vaken i min säng till halv fem nästan, eller vaken o vaken var jag väl inte men ett halv dött sms-sällskap var jag iallafall och hade två½ män i bakgrunden. Sen somnade jag tillslut och sov väldigt gott tills jag var tvungen att gå upp där vid elva, halv tolv ..

Sen tog jag en snabbdusch och satte mig vid datorn lite tills klockan närmade sig halv ett .. Då fick jag sticka till skolan och hämta Agnes, sen har jag fixat käk och vi har tittat på tv lite. Vi ska väl snart gå ut för det ville hon så vi får väl se. Nu är jag typ halv död eftermaten .. Behöver en hustler, need energi! (;

Aja vi hörs senare, ha en underbar dag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0