Mycket att stå i..

Det är ju lördag och som sagt så ska allt samlas till sista dagen och göras då. Så smart planerat när man haft hela veckan på sig egentligen :P haha..

Inatt satt jag och höll på att få i musiken i en mapp så jag lätt kunde bränna de senare. Så ringer det på telefonen så gick o svarade, åkte ner till byn och hämtade syrran. Fy fasen va kallt det var ute imorse vid den tiden. Jag satt och spännde mig hela vägen till Pp så mycket att jag fick ont i revbenen på sidan. Brrrrrrrrrrr...

Sen kom vi hem o jag fixa med musiken och sen la jag mig och försökte sova, som vanligt kommer allt då och det tog ett tag. Sen försökte jag köra lite meditation. Andas och släpp tankarna tillslut somnade jag  (;

Vaknade vid tolv idag och det var bara att sätta igång med att som skulle göras.
Nu är iallafall är bålet klart, borden o stolarna är ute, elen är kopplad och skivan bränd.
Om två timmar kommer grannarna över och festen börjar, det blir kräftskiva så tills dess måste jag duscha och fixa vid mig men det hinns. Det är ju två timmar kvar (;

Ikväll ska bli en rolig kväll så är det men den saken! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0