Panik..

Syrran kom hem innan idag och började älta om att jorden skulle gå under och letade upp en massa papper och skit och mög. Jag tror inte ett dugg på det nu , precis som jag inte trodde på det år 2000 eller något annat år som dom sagt världen skulle gå under men jag får ändå panik.

Inte av tanken att jorden faktiskt ska gå under utan mer för att jag är väldigt rädd för att bara tänka på vad som kommer efter man är död. De totala ovetandet om vad som händer, för man kan helt enkelt inte sluta tänka något mer måste komma och så går d i dom banorna och min hjärna nästan kokar så jag får panik vilket leder till svammel och rädsla.

Jvla lillasyster till att ens börja detta babbel, för hon slutar inte heller. Eller jo, när jag bad henne för jag tycker det är skrämmande och obehagligt. Men om ni då ville veta så handlar datumet om 21 December 2012 då de står i biblen och någon maya kalender osv osv..

Jag tror inte på det, kanske för att jag är rädd för att dö kanske för att jag faktiskt inte tror på de förän det händer för jag är verkligen en Otroende människa för de är inte mycket jag tror på. Finns det egentligen något jag tror på? Vet inte får fundera på de och återkomma eller något..

Nu ska jag i säng iallafall. Kommer väl inte kunna sova inatt heller av många anledningar. BAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0