Pappers-samlare.

Vill ni veta en sak, jag tror inte att jag har så bra koll på saker och ting egentligen. För hela mitt databord är fullt med typ minneslappar. För att ha lite ordning och reda. Kommer jag in på en blogg med nån bra musik skriver jag direkkt ner det, som nu på sarah's den Jay Z ft Rihanna & Kayne West - Run this town var ju ganska bra, de jag hörde för sen råka jag klicka bort mig för jag glömde att musiken spelades därifrån o orka inte tillbaka för jag själv skulle skriva lite..

Sen har jag även en liten lapp där jag skriver ner vilka som ger mig gåvor på FV så att jag kan ge tillbaka exakt lika mycket som jag får, ganska smart för då glömmer man ingen. Men nog ganska så loffigt ändå (; hahahah.
Jag har lappar som påminner mig om saker som ska göras, texter som kommer från låtar som speglar sig så bra.
Ja allting skrivs ner så fort det ploppar upp i mitt huvud.

Tror det är dags för en liten rensning för det är ett pappersfyllt databord jag sitter vid :P

Kommentarer
Postat av: myrann

Haha att ha hjärnan på skrivbordet är nog ingen bra ide :D hahahha!

2009-09-24 @ 15:28:45
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0