punkt punkt punkt.

Nanny-My's berättelse.

Jag kom dit, kanske någon minut för tidigt, och knackade på. Ingen kom och öppnade men så hörde jag en bil och en postlåda slå igen och tänkte det måste väl vara dom. Väntade och där kom bilen in rullandes på gården.

Vi gick in och pappa A gjorde sig iordning för sitt möte och jag tog emot ungarna. Vinkade hejdå och vi började pussla lite, kollade på film lite senare. Sen blev det fika bestående av kex o frukt. Efter det blev det film igen. Sen skulle äldsta dottern på simning så sa hejdå till henne. Vi andra körde lite små-disco där vi stod o dansa framför tvn (; haha.

Sen blev det dags för kvällsmat och lägga minstingen och när allt de där va klart kom mamma A hem och jag sa hejdå och gick hemåt.

Påvägen hem stannade en bil och frågade om vägbeskrivning till något café, haha vet inte var det ligger men dock visste jag ju var Hagstad ligger så de kunde jag förklara för dom, dom tackade för hjälpen jag sa lycka till och sen fick dom vända o köra tillbaka..

Nu är jag trött i huvudet som vanligt,

The end..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0