Snart lördag!

Sitter mest och flummar med Pernilla nu. Ugglar runder på Facebook som aldrig förr och är så rastlös att jag sitter i mina jeans som jag så gärna vill ha men är sååååå trånga att jag får dra i dom hela hela tiden, försöker töja ut dom så att jag faktiskt kan ha på mig dom imorgon. Ska ändå ha typ en lång tröja över så de blir nog bra.. Skit samma om det är obehagligt till tusen (; haha..

Herregud, jag är sååååå övertrött och rastlös så jag hade kunnat gå en vända till idag men dock så svart att jag nog inte skulle hittat hem igen, och det är lite tragiskt för imorgon är det FEEEEEST och det får man inte missa för fem öre. Är så på G ikväll att jag kan spricka. Hoppas denna känslan håller i sig till imorgon för jag brukar nästan aldrig va på fest humör den dagen jag ska få festa. Bara för att liksom (; haha..

Men ska nog sluta flumma här nu, och om några minuter slår kl 00.00 och då ska jag sitta spikad och önska något. Kanske måste tänka ut något först då.. Men jaja, godkväll på er (;

M&M power på FB (; höhö.

Kommentarer
Postat av: mysaan

HAAHAHAHA, jag älskar detta inlägget så mycket att jag själv måste kommentera (; höhöhöh

2009-09-05 @ 00:02:56
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0