The Proposal.



Den krävande kvinnliga chefen gifter sig med sin unge manlige assistent för att slippa skickas tillbaka till Canada. Det hela är bara ett skenäktenskap men efter ett tag dyker äkta känslor upp… (Källa.)

Denna typen av film finns väl redan egentligen men det var ändå en bra film och några skratt fick man allt fram. En bölefilm i sig var det inte då den ligger i komedifacket i guess men fick ändå tårar i ögonen som vanligt. Får nog snart sluta glo på film de ända jag gör är gråter ^^

Men jag gillar båda skådespelarna så därför får den också lite plus, så jag ger filmen 4 av 5 möjliga.
(förövrigt, bli inte förvånade om fler recensioner kommer för jag kör film-maraton med mig själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0