Tiden springer iväg när man är glad.

För inte behöver man ha roligt för att tiden ska gå fort, man behöver bara vara glad. För sist jag kollade på klockan var den runt fem halv sex .. Syrran hade kommit hem och knacka på dörren för att berätta sin glada nyhet att hon klarat sitt kort så jag va ju tvungen att resa mig och gå o gratta & krama henne..

Sen satte jag mig på stolen o har inte rest mig sen dess. Sitter och gungar på stolen och har fötterna uppe på databordet. Sitter och knappar på tangenterna lite och ugglar på tradera och önskar att jag hade pengar.. Sen sitter jag med mobilen i händerna stupen i kvarten och skrattar med smsen som jag får..

Så tiden springer iväg när man är glad (: hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0