Tidsfördriv.

Så jag kör på en favorit i repris eller något. En utmaning med hundra frågor. Just för jag inte är trött o inte har något att göra, fördriva tiden alltså.. Here we go

Tre namn jag lyssnar till
: My, Mysaan, Mimi.
Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag glädjs av dom små sakerna.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Utsidan, men det finns inte mycket att göra åt.
Detta är jag rädd för: Närkontakt for real, mörkret, ensamheten, bara tanken på döden.
Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, Min dator och min säng.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Vara tyst en hel dag, Gå i för små skor, Hoppa ner från hustaket utan att få ont.
Detta tycker jag om att göra: Resa, Festa, träffa nya människor, Sjunga osv osv.
Detta vill jag göra just nu: Åka utomlands.
Bästa känslan: Glädje.
Värsta känslan: Deprimerad.
Egenskaper jag gärna vill att min partner har:  Rolig, Charmig, Glad, Se bra ut osv osv..
Är jag kär just nu? Kanske.
Jag vill gifta mig? Någon gång kanske.
Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka runder i världen, Fått en bra karriär och va lycklig.
Min käraste ägodel? Vet inte.
Något jag vill ha i present: Parfymen (; Vet inte riktigt.
Detta har jag på mig just nu: mjukisbyxor, linne o dragkedjetröja med mera.
Favoritkläder: stretchvänliga byxor o nån tröja.
Favorit djur: Hund.
Följande musikstilar tilltalar mig mest: De mesta.
Favoritlåt just nu: Finns för många att välja mellan.
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste: Gymnastik, musik Tråkigaste: Geometri.
Stjärntecken: Fisken.
En film jag älskar: Twilight.
Tv-program jag gillar: Många många många.
Favoritdoft: Fizzy, ayia napa remindern (;
Detta äter jag gärna: Pasta.
Dricker helst: Juice.
Favoritgodis: vet inte.
Hit vill jag gärna åka på semester: Där solen finns..
Färg på mina ögon: Blå / Gröna, skiftar i ljuset.
Min längd: 160 typ.
Jag tror på: nada...
Jag spelar: Farmville (;  och lite supermario ibland.
Personer jag beundrar: Whitney Houston för hennes röst, Pappa för jag alltid gjort de och farmor för hon vet ännu mer än pappa.
Så här bor jag: Hus med extra gård tillsammans med mina päron & stora syskonskaran.
Antal döda krukväxter i hemmet? Ingen aning, håller inte koll på växter..
Det här tänder mig:  mjaaau.
Det här gör mig avtänd: ....
Favoritfärg: Rosa och lila.
Favoritcitat: As long as it's not hurting anybody.. go for it.
En hemlighet jag vet: It's a secret I'll never tell..
Bästa present jag fått: Min dator, min stereo, min bil, de mesta jag fått faktiskt..
Senast köpta skiva: Vet inte så längesen..
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon.
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:  To much and private.
Udda förmåga/egenskap: hm idk.
Om jag vore ett djur skulle jag vara: En björn & gå i ide.
Vad lyssnar du på just nu? Tangenternas klickande & pappas snarkningar.
Vad har du gjort/ska du göra idag? Har hämtat syrran& hennes kompisar på ekebo o ska snart sova..
Var är dina föräldrar födda? På BB ^^
Vad är det senaste du installerade på datorn? Vet inte..
Vilken är din favoritrestaurang?  Mc Donalds (;
När badade du i en pool senast? I somras..
Hur många barn vill du ha? 3 så två kan slå på en (;
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Vet inte.
Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Palla..
Vad har du för TV-kanaler? Jag har inga, men mamma&pappa har som jag brukar glo på (;
Har du åkt moped någon gång? Ja många ggr.
Har du busringt någon gång? Ja, mohaha (6)
Har du fått felparkeringsböter?  Nope.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Ville innan, men är höjdrädd.
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Geografi är inget bra ämne för mig men Bulgarien eller Cypern? idk..
Har du en egen trädgård? Nja, mina pärons.
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons & Family Guy, för tv serier räknas (;
Kan du alla orden i nationalsången? Nej.
Badkar eller duschkabin? Har badkar men vill såklart ha dusch bara för d (;
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Twilight.
Favoritpizza? Hawaii.
Chips eller popcorn? Popcorn.
Vilken färg på läppstift använder du? Inget läppstift för mig inte.
Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej? hahah
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.
Apelsin- eller äppeljuice? Äppel
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Donken med Pernilla för nån helgsen. Cheeseburgarmenyn käkade jag.
Favoritchoklad? De med marianne . Dont remember the name (:
När röstade du senast? idk.
När åt du en hemodlad tomat sist? vet inte om jag nånsin har ^^
Har du vunnit en prispokal någon gång? Jo jag tror d men kanske bara drömt d:P
Är du bra på matlagning? Jag borde vara, är utbildad kock.
Klarar du att tanka själv? Japp, kan själv (;
Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej.
Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola.
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nope.
Vad var det senaste du handlade? grejer till min fest.
Har du kräkts offentligt? Ja.
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Mångmiljardär, lätt ^^
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej (den som gör är ju ytlig och de får man ju inte vara i den värld vi lever. BAH!!)
Har du ringt något betalnummer? Nej.
Kan man vara vän med sitt ex? Klart man kan.
 Vem var det du besökte på hus senast sjuk? va?
Hade du mycket hår som liten bebis: Nej.
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? långt onödigt gnabb.
Vad har du i din väska? De mesta nödvändiga.
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Ser film eller serie på datorn.
Vad har du att vara tacksam för? Att jag föddes..
Var hittade du den här listan? Nätet.
Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Sarah, Läjst och Lina
Har du svarat på alla frågor?? Nej för var tog 99'an vägen? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0