Denna veckas to do.

Måndag: Bara me-time, vilket jag helt plötsligt känner att jag fått en del av. Men det är bra, behövs ibland även om hjärnan har mer tid att arbeta..

Tisdag: Är ledig från AM även då så jag kör sovmorgon , middag, fixning sen på kvällen är det en tisdagsdejt som gäller. Ska bli kul (:

Onsdag: Ska vara på AM kl 11 för workshop sen efter det ska jag hälsa på min kära man.

Torsdag: Kör sovmorgon återigen, bara för att jag älskar att sova länge plus att jag får ta vara på de när jag väl kan (; haha.. Sen när Fraajd har slutat jobba ska jag åka och umgås med henne (och kanske dom andra who knows hihi).

Fredag: Ska iväg på sexparty, vilket jag tycker kommer bli en aning pinsamt då det är en mix av killar&tjejer plus det säkert är en del folk jag aldrig träffat så pinsamt blir det nog kanske. Men har någon att hålla i handen så blir nog kul ändå (;

Lördag & Söndag: So far no plans men blir nog filmmys och annat ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0