Can't wait!


Snart sätter jag mina fötter i denna stad igen! Jag ser framemot det så himla mycket.

Hållt på att kolla upp flyg idag igen, det är minsann inte billigt och när man vet hur man egentligen kan resa över till London för några hundra lappar känns det lite mindre kul att lägga närmare 3500 men som jag sa till pappa det är mina pengar och det är lätt värt det för jag SKA dit! Inget snack om saken.

Så imorgon är det jag som ska gå till banken, behöver skaffa internet bank så att jag kan fixa och betala biljett & grejer själv. Börjar bli vuxen nog att ta hand om sådant själv (;

Färga håret, packa väskan, fylla mp3-spelaren med ny musik, köpa batterier till kameran, ladda mobilen och bla bla bla ska också göras i veckan. ÅH ska bli skönt att komma iväg en stund, ibland behöver man det och jag behöver det verkligen! (:

Ska bli så himla kul, fast jag är minstingen i gänget. Fast det gillar jag för I like older ppl (; Nej nu ska jag kolla klart på 'The ghost Writer' så jag kan kolla på något annat efter det (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0