Here we go again.

Så då var man hemma igen efter ett långt besök på Donken. Vi kom ju ganska så samtidigt också. Så jag anlände först och satte mig där inne sen kom Frida & Pernilla några sekunder efter det. Beställde vår mat, traggade en massa och sen satt vi där och satt i evigheter. Lätt längsta besöket ever :P

Men mucho trevligt! Och väldigt bra att vi fick denna dejt då jag inte kommer träffa Frida imorgon. Hon ska på annat mys (:

Jag skulle få tummarna loss att packa nu, alltså kommit underfunn med att jag INTE gillar att packa. Vet inte var jag ska börja, vad jag ska ha med osv osv osv .. PUH, jobbigt! Musiken är igång nu och jag står och dansar för mig själv men blir väl snart att jag ger upp och bytar musiken mot Bones och slänger mig i sängen :P

Aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0