Host host.

Ska snart slänga mig i sängen igen. Först föna håret så jag slipper blött hår på kudden. Senare får jag väl ta något att äta och sen bara ligga kvar i sängen en stund. Hostan har satt tillbaka sitt spår i halsen vilket jag inte gillar alls, trodde jag typ var så gott som frisk men tydligen inte.

Jag står med på att jobba imorgon men känns inte som jag är klar än. Men samtidigt vill jag inte sjuka mig igen men kanske måste. Jag tar någon timmes betänke tid. Det är ju bara jag själv som kan svara på om jag kan eller inte tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0