Jag är ju bara så jävla glad!

Allting verkar lösa sig, det ser ut som att det kommer att bli en resa. Eller det ser inte ut som det kommer bli en utan det kommer att bli en resa, ska bara boka flyget först. Köpenhamn - Heathrow. Alltså jag är fan så himla glad. Sånt här älskar jag, singel är fan livet behöver inte tänka på någon annan utan bara göra precis som man själv vill för detta bestämde jag & dom på typ en timme. Fattar ni, jag ska tillbaka till England men denna gången en vecka så man hinner med något. Jag är sååååå glad :D wiiii.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0