Jag har inte självförtroendet.

Men jag vet att jag är smart. Inte nog med att jag har i minnet att jag klådde alla plugghäst-tjejer på teknik åttan (ett iq-test där smartaste klassen skulle få träffa kungen, och smartaste tjej&kille i klassen fick en tröja vilket jag fick) så det säger lite så vet jag med mig att jag är smart i grunden. För ett läshuvud det har jag inte men jag har ett logiskt tänkande och jag är lättlärd vilket gör mig till smart.


Vilket som gör mig smartare är att det oftast inte är folk som förväntar sig något från en bara för att man från början är blond. Det gör ju bara att man skiner igenom ännu mer, motbevisar vad folk hade som första intryck. Trött på att folk tror man är dum för hårfärgens skull, herregud, hur smarta är ni? precis. Iq'n sitter inte i håret, daaah :P

Nej sängen kallar , eller snarare skriker så nu måste jag ner under täcket. Godnatt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0