Lite små jobbigt.

Försöker hitta flyg från i närheten i Sverige till London men funkar inge vidare. Någon som brukar åka till London som vet billiga flyg från Skåne? Dom flyg jag hittat från Malmö kostar minst 7000kr och ska jag betala så mycket kan jag ju lika gärna resa till Thailand vafasen. Sen vem pallar typ åka Malmö - Stockholm - någonannatställe - London. Naaae.

Köpenhamn är ju ett annat alternativ där biljetten går på mellan kanske 1000-3000kronor men tycker synd om min pappa som ska behöva köra hela vägen dit och så, så hade hellre sett att jag åkt från typ Malmö eller något. Så om någon snäll själ hittar ett billigt flyg från Skåne till London (Gatwick eller Heathrow) så skulle ni gärna få länka och lämna det i kommentarsfältet för jag känner mig i behov av hjälp .. Orkar inte söka mer , kollat sååå mycket redan känns det som. Hmm.

Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det går att åka Ängelholm - Stockholm - Heathrow också. Vet inte om det är till någon hjälp.

Här är en länk i alla fall: http://www.supersavertravel.se/valj-ditt-flyg-alternativ



Möjligt att du redan har kollat den.

2010-08-05 @ 21:58:48
Postat av: Sofie

Här är en länk till! http://www.flygresor.se/showresult.php?id=13263789

2010-08-05 @ 22:00:14
Postat av: mysaan

Tack för länkarna Sofie, vill dock helst hitta ett direkt flyg så man slipper alla timmars väntan och så men kommer jag inte på något annat sätt så blir det kanske såhär så återigen tack (:

2010-08-05 @ 22:09:51
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0