Lordagen 21 Augusti.

Sitter pa flygplatsen nu och ska snart in i sakerhets kontrollen. Hem till Sverige igen, usch dock en lang resa framfor mig. Flyget lyfter om 1 och en halv timme och efter det ska jag flyga i tva, ta taget fran dk till hlm som tar 1 timme och tjugo minuter. Vanta pa taget till Pp i typ 40 minuter en timme och sen pa taget i 40 minuter foljt av att kora hem. Utan korkort, for det rakade jag supa bort -.-' Alltid nagot...

Annars tar jag veckans handelser nar jag kommer hem, har nagra bilder att lagga ut pa facebook ocksa men som sagt blir det nar jag ar hemma igen. Om typ sadar massa massa timmar ... PUH!!

Hoppas ni har haft en underbar vecka fast jag varit off (:  naval, take care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0