Måndagen 23 Augusti.

En mix av drömmar även inatt, en massa rulla runt och få dålig sömn. TACK! Jag gillar det så mycket, eller inte. Att allting blev ett avslut av en mardröm, sånt jag inte längre ska prata om gör det bara lite sämre. Vill inte ha det mer, inte alls.

Vaknade upp, kollade ut, solen skiner då & då, det är ju härligt. Trodde verkligen sommaren och allt sånt var över, eller det gör jag fortfarande men det är skönt när solen tittar in (:

Tog en dusch och nu sitter jag här och väntar på att vattnet ska koka så jag kan koka mina ägg, sen ska jag fundera ut någon middag att äta innan jobb. Hm. Ont i halsen har jag fortfarande lite också, inte alls som i söndagsmorse dock, skönt. Jobba om lite mer än två timmar, yeaaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0