Måndagen 30 Augusti.

Mår inte alls bra, och klaga är jag väldigt väldigt bra på att göra (; Halsen har jag hostat sönder under nattens gång. Hostat så mycket att jag vid vissa stunder trodde jag skulle kräka. Drömmarna är wierd, jag kramar sönder min kramkudde ihop om värme och fryser något fruktansvärt. Sover med mina skidstrumpor och är lagom snurrig i huvudet.

Något jobb blir det inte idag, dels vill jag inte hosta ner kakorna och dels vill jag åka till doktorn och kolla upp så att jag inte har halsfluss iallafall. Måste ta det säkra före det osäkra. Hostmedicin klunkas, smakar skit och halstabletterna ska jag konsumera som attans under dagen.

Nu tillbaka under täcket någon timme. Godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0