Recension - Knight and day.


När June hamnar bredvid en mystisk, charmerande man på en flygresa tror hon att hon mött mannen i sitt liv. Men det blir ett bryskt uppvaknande då han visar sig vara en spion på flykt. Detta blir början till en härva av skiftande lojaliteter och flykt undan lönnmördare och samtidigt som Junemåste ducka för vinande kulor måste hon avgöra om hennes drömman är en förrädare eller denenda hon faktiskt kan lita på. (KÄLLA.)

Jag tyckte att filmen var bra även om kvalitén jag såg inte var den bästa. Helt enkelt precis så att man orkade kolla filmen pga kvalitén men handlingen var spännande. Dock tyckte jag väl att hon blev drogad lite många gånger kanske? Äsch, den va ändå ganska het tror jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0