Recension - The good guy.


Beth vill ha allt. Ett bra jobb, goda vänner, och en fin pojkvän att dela allt med. Det sistnämnda visar sig vara svårast. Hon faller för den unga sexige Wall Street-höjdaren Tommy, och precis när allt verkar gå åt rätt håll så dyker Tommys känsliga stiliga arbetskollega upp...
Det visar sig snart att kärlekens spel i den stora staden, inte är helt olikt Wall Street. Stora risker, stora belöningar, och alla vill ha sin del...
(KÄLLA.)

Filmen var helt okej. Förutsägbar, självklart men det tycker jag om många filmer i dagens läge. Anledningen till att jag drogs till filmen är att Ryan Greenberg är med, honom började jag gilla när han medverkade i OTH så att se han i en ny film va ju ett måste, eller något (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0