Söndagen 29 Augusti.

Sitter här och har min bakissöndag hemma hos Natha, den som vi missat så många gånger i rad nu på senaste tiden. Har druckit en liter chokladmjölk på kort tid så magen putar och jag mår illa. Passar ju bra med min snoriga näsa och halsen som river som fasen. ont ont ont, dessutom spottade jag blod imorse så tror det blir sjuka mig från jobbet imorgon och åka till doktorn för jag vet att halsont & livsmedel inte är en bra mix vill gärna inte göra hela världen sjuk :p hahahaha..

Gårdagen då, jo då åkte jag till Bjuv, blev några små blå shottar och någon cider hos Natha. Vidare till en av hennes grannar och party crashade, haha .. Gick och lämnade Dobbie hos Nathas pappa sen fick vi skjuts in till hbg där vi var på hemma fest hos Roger och sen vid ett tiden drog vi vidare ut i stan.

Var på Harrys hela kvällen, första gången någonsin. Dansade lite på dansgolvet sen stod jag mest och drack i baren resten av kvällen med massa killar runt om. Gott och vara tjej och leva på gratis dricka hela kvällen. Gotta love that så massa shottar & kassa drinkar hela kvällen därför att den baren hade slut på allt. Nåväl.

Vid fyra vinglade jag till knutan, åt på pölsemannen där jag hittade Chris, From & Björn sen lämnade jag dom. Hoppade in i en taxi och åkte till Roger och sov där tillsammans med han & Natha.

Vaknade tio imorse, gick och spottade blod och sen kunde jag inte sova mer för halsen gjorde så jävla ont. Lite senare vaknade dom andra två till liv. Natha städade, Roger hjälpte till och jag bara beklagade mig över halsen och snorerierna hahaha..

Tog bussen till stationen och sen tåget till bjuv, vandrade till hennes pappa och hämtade Dobbie. Efter det körde vi till Natha. Beställde pizza och har degat hela dagen. TOPPEN!!!!!! :D

Ska snart hem för klockan börjar bli mycket så då blir det uppdatering med bilder o sånt från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Natha ")

"åkte till Roger och sov där tillsammans med han & Natha." -hahaha.

"Natha städade, Roger hjälpte till" -Helt klart bäst alltså!!



Gotta love this!! hihi <3

2010-08-29 @ 22:38:14
Postat av: mysaan

haha ja verkligen gotta love that :D <3

2010-08-30 @ 21:42:32
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0