Tisdagen 31 Augusti.

Snart avslutar vi denna månaden. Intar en ny och ännu mera skoj står för dörren. Snart är vintern här, jag som redan fått typ tre slag i magen av julkänslor REDAN :O

Jag har inte hunnit känna av så mycket ännu då jag nyligen gått upp men det känns som jag är på bättringsvägen, fasen va skönt! Hostar gör jag men det river inte i halsen lika mycket. Har t.o.m fått ont i revbenen så mycket jag hostat under dessa dagar. Tränar man magmusklerna när man hostar? Man gör ju det när man skrattar gott det hade varit att få ut något av detta elände (; hahahahahah..

Nu en dusch, och på fredag är vi lediga från jobb. Tråkigt att vi inte fick vara med på personaldagen dom ska ha men jag får iallafall pengar för fredagen även fast att vi inte jobbar. Stämpla med "utan arbete" - det ger mig 90% eller något. Gott!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0