Jävla skit dag, rent ut sagt.

Det började med att jag vaknade (no shit sherlock!), för då såg jag ju hur snön hade vräckt ner. Ingen hade ens sagt att det skulle snöa, jag visste inget. Var inte förvarnad, sucked.

Sen ringde aldrig min kontakt vilket gjorde mig ledsen och små irriterad. Som om allt man gjort inte betyder ett skit. Tack för den liksom, smäll på käften typ.

Påvägen till jobbet var jag med om något som gjorde ont i hjärtat så rädd jag blev, nära döden upplevelse. När jag svängde av till lillvägen till Åsljunga och insåg att vägen var totalt oplogad började jag nästan gråta. Alltså nej jag kommer inte komma till jobbet i tid, om jag ens kommer komma fram. Låg och puttrade i mina 30-40km/h.

Jobbet i sig var väl inte så farligt men jag har gått och tänkt på allt negativt hela dagen så jag har varit extremt irriterad på insidan. Så nej denna dagen hade varit bäst spenderad i sängen under mitt täcke. Men istället så var man på jobb och tjänade sina näst sista pengar på detta kontrakt.

lilla vägen till Åsljunga, wälo mycket snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0