Måndagen 27 December.

Godmiddag. Jag tycker det är skönt att kunna snooza klockan när den ringer och ögonen inte vill öppnas, men jag hade hellre bytat ut detta mot att jobba faktiskt.

Inatt kom syrran in och frågade om jag kunde skjutsa henne till byn, hon skulle festa. Jaha, syrran tog bort lite av snön på bilen sen fick jag skrapa rutorna och ta bort mer snö sen bar det iväg. Snön vräkte ner från himlen så jag är glad att jag slapp köra och hämta henne också. Gillar inte alls att köra på ny snöade vägar och sånt. Blä.

Kom hem och kollade mer Smallville, var ju inte sådär jätte trött. Detta resulterade såklart i att jag sov länge idag. Sen tog jag en dusch för att vakna till liv och nu ska jag återigen inte göra speciellt mycket.

Kommentarer
Postat av: Benny

Lite mer spänning i snöiga vägar ;) asfalt blir lätt lite tråkigt

2010-12-27 @ 14:39:36
Postat av: mysaan

haha men nej jag föredrar tråkiga asfalt vägar (;

2010-12-27 @ 15:20:45
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0