Miss the crazy old times.

This picture do not belong to me, but since Im in the picture I took the opportunity to save them and put them here on my blog. I just want to show you the times I really miss. This is the winter of 07/08 when I was working as a bartender in Bulgaria. It was so much fun and I really miss it. Spec the last picture of us singing karaoke. Lots and lots of fun (:

This is crazy me not working in Alpina Restaurant with Robert TK behind me in the bar.

This is me, Tiger Tim and Bobbelibob singing Atomic Kitten - The tide is high, and Pepi is in the bar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0