Söndagen 26 December.



Detta är vad jag ska köpa till mig själv inom kort tid. Först och främst så behöver jag en ny digitalkamera då min nuvarande verkligen lever sitt eget liv, hänger sig hela tiden och batterierna dör hela tiden så det behövs förnyas.

Hade dessutom tänkt göra plats på rummet i den innebörd att jag tar ut den nuvarande tvn jag har, den är placerad på en TV bänk med hjul och tar mycket plats. Istället ska jag förnya mig med en platt TV av något slag, att hänga upp på väggen istället. Till detta behöver jag då en förnyad dvd-spelare i form av en sådan som kan kopplas via usb så jag kan koppla in min externa hårddisk så jag får någon användning av den nya tvn och kollar allt där istället för via datorn. Mycket mycket bra.

Så detta är vad jag ska spendera stora pengar på. Jag säger bara God Jul till mig själv, för man får faktiskt ge sig själv saker ibland. Yes.


Kommentarer
Postat av: Robin

Ska du ändå ha en nu tv så ta en med usb som klarar film så slipper du dvd-spelaren. Eller du behöver kanske en ny dvd-spelare ändå?

2010-12-26 @ 14:46:16
Postat av: mysaan

Min externa har en förkort sladd för att kopplas till en tvn som hänger på väggen så jag vill ha en dvdspelare för det blir snyggare.

2010-12-26 @ 14:46:46
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/
Postat av: Robin

Sladden kan man ju byta ut, men det blir ju så klart snyggare som du säger :)

2010-12-26 @ 15:23:19
Postat av: mysaan

Sant, de kan man ju också göra (: Får se hur jag gör, just nu kollar jag bara runt lite på vad jag kan köpa o så (:

2010-12-26 @ 15:28:07
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0