Besökte familjens hus.

Jag vaknade första gången tio imorse av larmet och sen slutligen tolv då både mitt & puttes larm ringde så fick man höra "upp och hoppa" -"vadå på din mage?" haha , de fick jag dock inte.

Låg kvar en stund sen dags att klä på sig kläderna, säga hejdå och sen bege sig hemåt. Duschade lite längre än planerat men varmvattnet mot kroppen var så skönt. Föna håret, fixa lite smink sen iväg till Pp och ungdomsmottagningen.

Blev vägd och kolla blodtrycket sen satt jag där och snackade i en kvart innan det var bestämt vad som skulle tas. Blev avrådd staven eftersom cerazette var så pass nära så sannolikheten var störst att jag skulle få samma problem så jag tog vanliga p-piller, sånna som nog största delen av befolkningen har. Hoppas jag inte är konstig och allt blir som förut, men det tror jag inte, blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0