Dagens I-lands problem.

När man ligger skönt i sängen och ser på film sådär mitt inatten innan man kan somna så kommer den där rutan upp med att datorn måste startas om. Det är bara så jobbigt, speciellt om man som jag behöver filmerna igång tills dess att man faktiskt har somnat.

Så fick masa mig ur min sköna säng, stänga ner exakt allt som var igång och sen stänga ner datorn & igång igen. Tur man samtidigt behövde gå på dass , samt fylla vatten glaset. Så man slapp gå ur sängen två gånger menar jag. Två flugor i en smäll!

Tillbaka till sängen & tillbaka till Beck nu då, godnatt & sovgott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0