Fredagen 5 Februari.

Countdown 23 days to go.

Ibland är det underligt vad som får humöret att stanna på topp, just nu är allt som krävs för min del lite livlig fantasi och jag mår toppen. Fortfarande fjärilar i magen, eller så är de aderenalin som putte säger men fjärilar i magen låter bättre på något sätt haha.

Har precis skrivit en liten saga, sen får vi ju se vad som händer med den. Perhaps continuation follows..

Har fått positiv energi nu ju så har rensat lite i garderoben för att dom rena kläderna skulle få plats, men nästa gång rentvätt ska in kommer det se ut som ett bombnedslag igen , så är det alltid. Har även moblerat om lite, fått rätt på tvn jag fick från farmor&farfar och flyttat en golvhylla. Så nu känns det som de är lite bättre plats här.

Men nu ska jag äta kvällsmat & checka någon serie så godnatt & sånt ifall jag inte återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0