I need food.

Är ganska så hungrig, men tur då att pappa står i köket och lagar mat nu då.

Det var meningen att jag & lillebror skulle ut och skotta idag, dock väckte han mig aldrig och gick ut själv. Så när jag väl vaknade hörde jag någon hålla på utanför så jag kollade ut genom fönstret och såg att lillebror höll på att skotta så tog på mig termobyxor, vantar, jacka och mina moonboots och gick sen ut.

Han hade gjort allt så gott som klart, hade kanske en meter kvar till trappan och sen själva trappan också. Så jag behövde inte hjälpa han de minsta. Fick underhålla Zindy och snacka lite med han under tiden som gick. Sen gick vi in och nu väntar jag då på maten.

Har precis tagit en snabbdusch och efter maten ska jag & lillebror åka iväg och handla. Ska inom Apoteket och hämta ut mina p-piller då de snart är dags att börja på dom. Sen ska vi inhandla en massa saker .. Skev aldrig en inköps lista igår så får finskriva den jag redan hade sen innan.

Nåväl, hade väl inte så mycket mer just nu. Så goddagens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0