Kvällsning.

Så fick skotta runt bilen innan jag körde iväg, vilket tog kanske tjugo minuter sen gav jag upp. Va riktigt jobbigt haha. Men ut kom jag med bilen och det tog mer än en halv timme att köra till putte idag, kan ifs bero på väglaget för detta är min första vinter och jag kör hellre saktare än åker i diket för jag har typ världens slirigaste däck. Not fun!

Kom hem till putte så blev det film & pizza och sånt i vanlig ordning, Tobbe & Martin var också hemma så dom satt och nörda sig vid datorerna hela tiden så låg jag & putte i soffan och kollade på film. Först en skräckfilm sen kollade vi även lite på Hitta Nemo och jag flabba, de va riktigt längesen jag såg den men Doris "Du får ingen mat, nej du får ingen mat för du ska banta!" kommer ihåg när man sprang runder & sjöng den lilla ramsan efter att ha sett filmen första gången haha. Det är roligt med disneyfilmer ..

Sen var det dags för putte att jobba så vi hoppade in i bilen och åkte mot Klippan, lämnade av han och sen körde jag hemåt. Har mest suttit och ugglat framför datorn sen jag kom hem och ska nu fixa de sista på FB sen ska jag fortsätta mitt skrivande i den personliga dagboken då jag helt plötsligt behövde de..

Ibland måste man blunda & sluta kolla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0