Måndag 22 Februari.

6 days to go.

Tiden börjar nu komma ifatt mig och allt jag planera att göra för veckor sen har återigen skjutits upp och är fortfarande inte gjorda. Så typiskt mig.. Men imorgon får jag skriva om mina lister, fixa med musiken och skriva inköpslista. Sånt kan göras även om man inte mår hundra.. Så lets do it.

Ska slänga mig i sängen alldeles strax, blir att påbörja mitt maraton med Grey's Anatomy för jag älskar den serien och har ett osett avsnitt på datorn nu.. Jag sätter 100kronor på att jag kommer gråta innan jag somnar, för det är en standard när jag ska sova ensam. Plus att Grey's är väldigt känsloladdat. Still love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0