Måndagen 8 Februari.

20 days to go.

Så har varit ännu en lång helg tillsammans med putte, and i so love it (;

I fredags gasade jag iväg hem till putte så det första jag fick göra var att bli lämnad för han & weke skulle skaffa dricka. Så satt där ensam i lägenheten och spelade suduko på mobilen tills dom kom tillbaka så satt vi där och drack lite smått, skulle fixa folk och ha fest men blev att vi drog iväg till Klippan istället och festade hos Nina & Schirmer för festen hos Holmer tagit slut och förflyttat sig.

Hade väldigt trevligt där för träffa massa kända ansikten man inte sett på jätte länge och sen sånna roliga huen man träffat för inte så längesen men gärna träffar igen hehe.. Så jo det var kul sen började det bli dags att åka hem igen så ringde runder och försökte få tag på taxi, tillslut hittade vi en som hade 30mins väntetid och beställde den. Sen hem till putte och åt nattamat, jag blev matad som en bäbis och skulle sen visa att jag kunde själv och de gick ju inte alls bra makaroner & köttfärssås på hela tröjan , ligg inte ner i en soffa och ät haha..

Sen var det dags att sova, snaaaaark.

Vakande ganska så sent på lördagen men de är inget ovanligt (; Så det blev thaimat till middag, lite film sen drog vi ut på roadtrip till klippan & sånt för att hämta saker och skaffa dricka igen. Sen hem till putte & dom, då hade även Ame kommit så fixade mig lite sen började vi dricka. Drack grogg för första gången på två - tre år.

Spelade lite dricka spel där sen tog vi bussen till Kvidinge och drog på fest hos Polle, trodde inte jag skulle känna en kotte men halva festen bestod ju av huvuden man träffat förut så först var de lite trögt för jag stod mest i köket och passa flaket men sen blev festen levande och jag satt och snacka & skratta med en hel hög med människor, i slutet stod jag t.o.m och dansa lite vilket aldrig brukar hända. Drack lite captain morgan & cola, smakade som vaniljcoca cola bara så absolut inget fel med de, lika gott som i Bg..

Sen blev klockan dags för taxi hem så ringde taxi och åkte hem till putte, åt lite nattamat och sen försökte man få fyllesnudan i sängen. Han mådde inte allt för bra, rätt åt han (; Neeeej skoja. Sen sov vi.

Vaknade ännu senare på söndag och JAG vaknade bakis, sååå orättvist haha. Blev väl mest film hela dagen typ, och sudukospel på mobilen när dom andra drygade. Kollade Avatar men jag tyckte inte den var så speciellt bra som alla andra tycker, hade väl för höga förväntningar ..

Sen la jag mig i sängen runt fyra men lyckades inte somna föräns halv sju kanske. Hmmm , haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0