Tisdagen 9 Februari.

19 days to go.

Har haft en massa flummande för mig under nattens timmar. Väldigt roande faktiskt. Började med att jag fick för mig att jag skulle testa köra en svart linje över ögat sen fortsatte jag sen sprang jag runder och tog en massa flummbilder, en del raderades dirr och andra när dom överförts till datorn och ett fåtal stanna kvar enbart för flummets skull. Så nej Jennie, jag blir inte bra på alla mina bilder, långt ifrån (; hehe..

Nu är det snart dags för mig att byta stav i tungan också, ska bara vänta på money för det växer ju inte på träd så att säga sen blir det åka en vända till Hbg och byta. Ska bli ganska så nice och få en kortare även om jag nu vant mig vid denna långa. Nåväl, snart dags som sagt.

Musiken strömmar ur högtalarna, dock inte så högt med tanke på vad klockan är men jag får ändå en stor lust att hoppa i sängen som jag förövrigt inte gjort. Känner mig hungrig men hittade inget att äta men tar nog lite äggröra för det var ju längesen. Haha, kör stenhårt på mina ägg alltså.

Efter maten är gjord så blir det film tills jag somnar, ska upp & skjutsa syrran vid nio så jag borde egentligen sova redan. Fast kan alltid lägga mig och sova när jag kommer hem igen (;


Kommentarer
Postat av: Olafrebecca

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-12 @ 08:55:29
URL: http://olafrebecca.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0