Torsdagkväll.

Fick mat i min mage och blev fett mätt, men när man äter god mat kan man knappt hejda sig. Vill bara äta mer även om magen skriker att den är full..

Sen satt jag lite mer vid datorn och sen fick jag besök utav Jennie, hon undrade ifall jag ville komma över och kolla på film tillsammans med hon & hennes mamma. Filmen dom skulle se var 'My sisters keeper', jag hade sett den innan men kunde gärna se den igen så jag hakade på.. Sen öppnade jag flabben och kunde sen inte hejda tårarna, jag är också mogen jag .. Hm.

Tog en liten stund innan vi startade filmen så hann dricka lite vatten, kolla på Jennies dress och kela lite med Strega. Sen startade vi filmen och det dröjde inte länge innan Jennie satt och bölade och skrattade om vart annat. Väldigt gulligt hihi. Jag var nära tårar några gånger men det är oftast när jag ser film själv som dom verkligen kommer ut jag vet inte. Så sen vi träffades hann vi båda två gråta en liten skvätt haha.

Efter filmen så gick vi en liten runda med Strega och sen sa vi hejdå och gick in till oss själva. För övrigt vill ni läsa vad jag tyckte om filmen första gången jag såg den så klicka HÄR.

Nu hade ett varmt bad inte suttit fel men är för lat för att klä av mig naken och sen göra allt man ska för att bli torr och sen ta på nya kläder så jag väntar tills imorgon istället (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0