Dålig vinst?

Så när jag varit hemma en stund så kommer Jennie över, vi hade ju bestämt vi skulle buda satan på tradera så att hon skulle vinna dressen , tror ni vi vinner? ICKE! I ett nytt försök så budar hon på en sak och vinner, så blir hon missnöjd. Vi båda gissar på att de va för hon egentligen inte ville ha de. Men en vinst är en vinst även om ...

Annars har inte mycket hänt under kvällen mer än att vi snackat om sånna saker som vi är väldigt bra på att snacka om. Me like alot, för ibland måste man bara dela med sig av saker så det inte bubblar för mycket på insidan haha (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0