Det satt som en smäck.

Fy fasen va skönt det var att slinka ner i de jätte varma vattnet. Låg där tills jag blev för varm sen blev det dusch på det.

Har även världens bästa grannar (men det visste jag ju redan). För vi hade ingen soppa hemma, jo varma koppen men det äter jag aldrig igen. Tog en kopp och det var vidrigt rent ut sagt så aldrig igen :P Iallafall så ringde mini D över för att fråga om spel så var hon snäll nog & fråga ifall dom hade någon soppa jag kunde få. Jodå dom hade ost&broccolisoppa så det blir mat för mig om en stund.

Ska klä mig o sånt först. Men så glad jag blir när saker kan lösa sig lätt & smidigt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0