Elsewhere.


En tonårsflicka försvinner efter att hon försökt möta män på nätet för att rymma ur småstaden hon bor i. Uppenbarligen, bara hennes bästa vän är tillräckligt orolig för att undersöka mysteriet. (KÄLLA.)

Jag hade börjat se filmen förut för jag kände igen början men kunde verkligen inte koppla slutet så jag tänkte jag ser den även om jag med tiden som filmen går kommer på slutet. Början av filmen var väl lite seg tyckte jag men sen blev filmen faktiskt väldigt spännande och jag satt lite på nålar men vet inte varför för filmen var inte läskig på de sättet. Men något var de, och de gillas . Så filmen får 4 av 5 möjliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0