Kroppssmyckning genom tiderna.



Navlen
är den piercing jag gjorde först och den jag nog ville ha mest. Kommer fortfarande ihåg att jag kom hem från skolan två veckor innan min 15årsdag och fråga mamma om Anna också kunde följa med när jag skulle pierca mig men det gick inte för de blev piercing redan den dagen. 14 Februari 2003 ..
_____

Sen gjorde jag piercing i näsan i slutet av 2003 tror jag.
Efter det blev det piercing i bröstvårtan dagen efter min 18års dag (1/3 06), åkte till DK och gjorde den tillsammans med Anna. Någon bild blir det inte att lägga ut för jag tog ut den typ två år senare för den aldrig ville läka riktigt. Så då kan den lika gärna försvinna tänkte jag och är nu väck för alltid.



5/6 2006 kom min fjärde piercing och den hamnade på läppen, nog den piercing som fått mest uppmärksamhet för jag åkte till Ayia Napa någon vecka senare och alla kommenterade den. Feels good (;



15/1-08 var jag i Bulgarien och där helt random kom en tatuering in i bilden.



Sist men inte minnst så gjorde jag en piercing i tungan 8/1 - 2010 (igår). Troligen kommer det komma mer kroppssmyckning med tiden men detta är vad jag haft genom tiderna än så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0