Krypa ner under täcket.

Vaknade av värmeslag inatt, någon hade vridigt upp mitt element på max ... HRM. Nåväl så jag stängde ner det och nu för en stund sen märkte jag hur svalt det var på rummet. Eller svalt är egentligen fel mening i detta sammanhang då jag fryser lite smått men det är ändå inte kallt...

Nåväl, nyser gör jag fortfarande en himla massa och snorar gör jag desstu mer.. Blame it on Putte, hehe. Ganska kul när jag pratade med Sandra förut och höra min röst i förkylnings-rösten, I like (; Jag vet jag är en aning konstig men skit i det, är roligt att sticka ut ur mängden.. Eller något.

Iallafall så pratade vi lite om filmkvällen som sker i veckan, har bjudit hem Sandra, Frida & Pernilla till mig så blir det filmmys och troligen tacos o sånt gott också. Vi pratade även ganska mycket om sommaren för vi har ju sagt ganska länge att vi skulle ta en resa vilket inte blivit av men nu har vi hittat en ännu bättre lösning. Hoppas vi fixar det, att vi får de att de blir vår sommar 2010... I want this.. vill vill vill ...

Nej ska alldels strax gå ut i köket och fixa något att äta då de är dags för det, ta en kopp te och mysa ner mig under täcket till seriemaraton eller filmmys.. We'll see när de blir dags..

Tills vidare, ha de bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0