Man får ändra åsikt.

Genom livet så ändras man som person, så att man kan ändra sin åsikt med tiden är ju inte så konstigt kan jag tycka.

Jag är en av dom personer här i världen som inte tycker om Alla hjärtans dag, jag tycker det är en dag enbart för att affärerna ska tjäna på det. Man är typ tvungen att köpa något ifall man är i ett förhållande för annars så betyder det att man inte är kär ..

Personligen hade jag föredragit att få en kärleksförklaring en helt vanlig dag utan förvarning, för det är ju visa kärlek om något för då gör man det av egen fri vilja och inte för att det står i kalendern att man ska.  Dock så har jag också hört av vänner förut att jag skulle ändra min åsikt ifall jag blev kär, vilket jag är nu så då får vi väl se om år 2010 blir året då min uppfattning om Alla hjärtans dag ändras.

På ett sätt så tror jag inte de, för den åsikten känns lite orubbad. Dock kan jag ju börja gilla dagen för jag nu har någon att dela den med men annars tror jag min åsikt kommer stå kvar..

Vad tycker du om alla hjärtans dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0