Onsdagen 13 Januari.

Så då var onsdagen här, vilket innebär att jag ska hem till Sandra i eftermiddag så hon kan pilla lite med mitt hår. Waah, men tror nog att det blir bra hon vet vad hon gör & jag känner att jag litar mer på henne än frisören jag en gång gick till. Sandra har magiska fingrar (;

Min mage kurrar så även om jag borstade tänderna, sköljde munnen, smörjde in mig med lotion och förberedde mig för sängen så ska jag klä mig och gå ut i köket och fixa något att äta. Hinner annars dö av svält tills ieftermiddag när jag vaknar (; hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0