Onsdagen 27 Januari.

Countdown, en månad kvar till parday (:

Så efter att jag & Sandra va på donken så kröp vi ner i soffan under vars ett täcke och kollade på film efter film. Väldigt mysigt & roligt (: Snackade lite sådär ibland va ett tvång typ hehe..

Sen blev klockan väl halv två eller något så vi stängde ner tvn och gick och la oss i sängen och sen snackade vi oss till sömns, vaknade av sms från putte och var tvungen o säga godnatt sen somnade jag fort som attans igen. Me like this, att kunna somna snabbt & inte ligga vaken i evigheters evigheter.

Drömde sjukt konstiga drömmar som vanligt..

Gick upp för en stund sen, Sandra gick upp tidigare men jag låg kvar under täcket de va ju så himla skönt :D Sen gick vi ut och rökade, eller ja hon inte jag. Pappa bad mig skotta lite så jag va snäll nog och gjorde de, gick inte så bra & kunde inte ta så mycket men I tried (;

Ska väl snart göra middag också, blir snitzel o sånt gott! Mums :D Nej ska bege mig nu, kan inte nörda mig en massa när jag har Sandra här. Så vi höres! Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0